Anlatsam'da İnanma - 1


Annemin kalk oğlum okula geç kaldın demesiyle gözlerimi açtım, yatağımın yanında duran küçük alarmlı saate baktım saat 07:55 'di ilk derse geç kaldığımı fark edince hemen pantolonumu giydim bir yandan da kendi kendime saate kızıyordum niye ötmedi diye, gömleğimi giyer giymez çıktım dışarı, hızlı hızlı yürümeye başladım, dükkanlarının kepenklerini yeni açan tanıdık amcalara  selam verip öte yandan da içimden inşallah hoca yoklamayı daha almamıştır diye dua ediyordum. Yolun karşısına geçtim, durağa doğru ilerlerken duraktaki insanları süzdüm biraz, içlerinden ilgimi çeken olmadı,  durağa geldiğimde üşüdüğümü fark ettim, evden aceleyle çıktığımdan ince yazlık  bir ceket almıştım üstüme, neyse ki fazla üşümeden otobüs geldi. Okulun önünde indim, okulun avlusunda hiç öğrenci olmaması beni endişelendirdi, saatime baktım 08:25 'di ilk ders başlayalı on dakika olmuştu, okulun içerisine girdim ve kendi sınıfımın önünde durdum, derin bir nefes aldım  hocaya ne söyleyeceğimi düşündüm biraz, aklıma bir şey gelmedi kapıyı iki defa tıklattım, içeriden ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim, sınıftakiler her şeyi bırakmış bana bakıyorlardı o sırada fatih hocayla göz göze geldik o zaman anlamıştım dersimizin Türkçe olduğunu, öfke vardı bakışlarında, bir şey söylememi bekliyordu, söylemedim oda fazla susmadı zaten ' Bunca arkadaşın salak mı da zamanında geliyorlar, bu ders saatleri boşuna koyulmadı istesem şimdi senin müdürün yanına yollar ona da hesap verirdin' dedi. Şimdi yaptığı farklı bir şeydi sanki ' Geç otur yerine, bir daha olmasın' dedi, oturdum.   


devamı yakında...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.